Torsdag

Fan vad dagen (natten!) har gått fort. Och fortare kommer den att gå snart. För jag ska lägga mig och sova. Kom hem från nattskiftet för en stund sen.
Men idag så ska jag, mor och bror till Karlskoga och gå in på SEB. För våran mor kom på att vi har ju gamla sparkonton där och det finns möjligtvis en lagom stor summa pengar kvar. Vi trodde att det hade följt med automatiskt när man böt bank och när man blev myndig. Men tydligen inte, så lite senare idag så kommer jag förhoppningsvis vara lite rikare än vanligt! ;) *håll alla tummar och tår!!*


Nej, nu ska jag lägga mig för att sova.
Om några timmar ringer mammsen och säger att vi ska åka.
Återkommer senare om resultatet. (Om det blev nå positivt resultat!) Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0