Måndag

Hej godmorgon. Ny vecka med nya dagar och nya möjligheter.

Men i Lördags blev det lite fylla, eller lite och lite. Blev en del.. Men fasiken så kul vi hade! Inte sant tjejer?! Och sen så blev det Söndag och bakfyllan kom. Men då måste man ha gjort något rätt iallafall, eller?
Men på Söndag blev det följa med J ut och jobba. Så det blev en bra lång tur. Vi kom iväg vid 16.00 tiden ungefär igår eftermiddag, och kom hem 04.00 imorse. Tur så finns det en säng i bilen, och vem låg där? JO JAG! Jag som trodde att jag inte kunde somna där uppe, utan bara skulle vila lite. Nej men vem somnade? Jo jag. Så från ungefår 20-03 låg jag där, och det va faktist bra skönt. Men det va en annan femma att kunna sova sen när vi kom hem till huset... Tyyypiskt?


Och idag; Blev det att gå upp i tid, för tidigt tror jag. Gick väl upp vid 10.. Pysslade lite, sen drog iväg till Björnvägen eftersom jag tog åt mig äran att ta hand om bästaste Rambo.
Men sen dumnöt som jag va, så blev det en till resa till Örebro.. Ja, jag måste seriöst älska Örebro. Eller så är det så att jag älskar Emilia för hon va ju med? :) Men det blev såhär att de 2 skulle absolut pierca sig! Och det fick de också göra, men det roligaste var nog när Linda (mötte upp henne där) skulle pierca sig. Jo, det va för att när han piercaren skulle pierca (bra det lät) så sparkade hon till honom 2 gånger i rumpan med sitt knä. Jag och Emilia stod och gapskratta. Men hon är ju för söt ibland!! :) Men sen så blev det lite runt runt runt-åkning där i Öret, kom hem nu vid 22.00.. Skönt! Ska nog lägga mig alldeles strax för att se en film, behöver nog lite sömn eftersom det blev för lite inatt. Och nej, inge snusktankar tack! Sånt håller vi inte på med. Guten nacht, meine lieblings.


Kommentarer
Postat av: Emilia Elefant

bästa helgen på vääldigt länge!! du är guld gumman <3

2011-03-29 @ 11:07:12
URL: http://miilaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0