Mycket att göra!

I helgen ska jag packa packa packa, för flytten blir tidigare. Ska flytta ihelgen redan... Kommer ha så jävla mycket att göra, så usch och fy. Men det blir nog bra i slutändan ändå, är bara krångel i början. Sen så har jag även tagit mig lite tid att åka iväg på hockey på Lördag.. Lite nöje behöver jag, har varit bra mycket skit nu denna vecka. Lite måste jag unna mig. Men ja, sen blir det återigen packa/flytta saker!! Blir så när man är snäll, och ska hjälpa en vän i nöd. Men vad gör man inte för sina bästa vänner? :) <3

Men nu ska bli mysigt att lägga sig bredvid en snarkande, rapande och fisande karln. Thats lööööööv!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0