Allt i allo

Ja, jag är ofta vaken sent nu för tiden. Men det är inte så himla konstigt.. Hjärtat kommer bra sent, och jag har lite svårt att somna. Men så är det när man har "semester på obestämd tid." Hallå, ge mig ett arbete.. Nu och för alltid (eller till pension iallafall). Sen kvittar det nog.
Men idag Fredag (det är faktist fredag) så ska jag till mormor och äta med kussarna + moster innan de åker hem till Dalarna. Sen när Johannes ringer så ska jag med han och jobba lite. En till fredagskväll spenderas i en lastbil. Kul, och samtidigt bra mysigt! :) Det är roligt att åka lastbil. Efter hans jobb-pass så bär det åter till bjurvägen för lite sömn som kommer att behövas eftersom vi ska upp vid 08.00 tiden på Lördag. Blir yttligare en Örebro-trip, fast nu ska hans mamma bli med. Då är vi 2 som "tjatar" på han, så  han handlar lite saker som han behöver. Jag som har slutat tyckt om Örebro! :) Jaja, ska bli kul att åka in igen. Det finns alltid något roligt att titta/köpa.. 
Och även på Söndag blir det en arbetsdag.. En fullspäckad helg med andra ord. Jag som vill ha lite nära och kära vänner här imorgon kväll, umgås och dricka bärs. Fan, får nog kanske bli en annan helg? Typiskt! Men, det får märkas helt enkelt! Man kan inte hinna med allt, och man får inte planera för mycket heller. För det brukar för det mesta inte bli som man planerat.  

Och som ni märker, det går hur bra som helst att sova "ensam" i huset. Jag tror jag har tittat på för mycket skräck-filmer. Får sluta med det, blir så himla skrajsen. Och speciellt när jag får somna själv på kvällarna/nätterna. Och det är nu 4:e natten som jag sover själv, duktig jag är! :) Måste lära mig att vara själv (sova själv på nätterna), om jag ska flytta hit. Och nästa vecka är det mig vi bor hos. Längtar faktist efter min säng! Min goa säng, men några nätter kvar i huset sen så kommer jag!! Nej, nu får jag lägga mig i hjärtats säng sålänge.. Den kan man också sova i, bra va?! hahaha ;)
Återkommer senare idag, om jag kan. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0