Det måste ske innan man fattar

Jag kan börja berätta en sak; det hände en sak på midsommar i sommras och som jag typ skrev på rubriken "det måste ske något innan man fattar konekvenserna".
De flesta vet om händelsen igår redan. Min bror va med om en bil-olycka med klarade sig med lite värk i bröstet (airbag eller bältet) och lite mör i ryggen. Bilen är inte vacker, och vill inte lägga ut en bild på den heller. 4-5 åkte till akuten för att bli undersökta lite mer än det de gjorde på plats. Men alla klarade sig, som tur va! Ni får läsa mer på NA, eller på BRTs hemsida om det. Men jag tog det hårt, fast jag inte va med. Vad fan, min lillebror. Klart man tar åt sig bra mycket. Och sen ska en del andra börja käfta och påstå saker när det har hänt. Vad fan, klart man blir vansinnig när en annan påstår något när det va nära en extrem olycka. Det va inte direkt smart att säga sånt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0