Lördag

Det blev inte så länge sova som jag trodde. Steg upp vid 13.00 faktist. Idag fick vi tillbaka Skip, för Malin skulle iväg och nu är han här och piper en massa. Undra om det är en tik som löper måntro? Och jag ska se till att skaffa en tik om vi ska ha en hund! Hellre lite löpning, än en jobbig och ylande-gnällande hane. Fast iofs, båda har sina för och nackdelar. Men imorgon lunch så kommer svärföräldrarna hem och tar med sig Skippen. Då blir vi HF (Hund-Fria)!

Ikväll blir det ut och försöka vara social med vännerna och så, för att jag ska försöka hålla mig vaken så länge som möjligt för att jag ska orka med att jobba natt imöran. Skönt att jobba på nätterna när det är så varmt på dagarna, men fan så träligt det är att pendla. Usch, önska att det va på hemmaplan istället!
Men vi har även hunnit med att varit i staaaen och hämtat lastbilen för Johannes ska såklart jobba imorgon. Han fick ju va ledig lite för mycket på påsk och helga efter det. Så nu måste han jobba ihop några timmar. Så imorgon ska jag föröska slöa/sova så mycket jag kan. Han börjar jobba vid lunch, och jag ska nog bli med i några timmar. För imorgon 22.30 åker jag mot Nora och börjar jobba åter igen. Då är min helg slut. 


Dags att duscha, sedan bege sig utåt för en nykter och rolig kväll.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0