Måndag

Hej.
Jag säga att jag fick jobbet på Ovako. Sommarjobb och om jag sköter mina kort rätt så skulle jag få förlängt. Fan vad underbart! Och det är som en dans på rosor just nu för mig och min tid framöver. För jag slutar vecka 25 i Nora, vecka 26 börjar jag på Ovako. Vilken bra tajmning va? ;b Dagtid ska jag gå då, så skönt! Komma tillbaka till de normala tiderna åter igen. I'm so happy right now! ♡ ♡ ♡

Åter igen så sov jag svin länge, steg upp halv 5 idag. Men inte konstigt när jag somna vid halv imorse också. Men det är som det är. Får envis-sova direkt jag kommer hem imorrn bitti så jag går upp i tid. Får göra detta till en rutin sak, att jag går upp vissa tider och försöker göra lite mer nytta på dagarna istället. Låter som en bra ide om jag sjäkv för säga det. hihihi..


Men nu ska jag byta om, och sedan dra mig iväg till jobbet. Sjukt trött, men hoppas på lite bättre tur inatt. Igår natt gick det inte så vidare bra. Ine så konstigt kanske. Men ha en bra natt, och sov gott ni som får sova på nätterna. En del andra jobbar ju ;D GODNATT! :) ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0