Nattinlägg

Kanske ska lägga mig för att sova? Njae, är inte så trött. Vänder ju på dygnet, inte så lätt på helger när man vill lägga sig i tid. Tur så är det inte så länge kvar på nattejobb. Så jag inväntar bara min fina lön.

Men imorgon finns det en del saker att göra under dagen. 
Att göra lista:
* Vakna i tid
* Såga ner trädena som står på baksidan (2-3 st)
* Kratta bort äpplen och skit ifrån gården.
* Klippa gräset
* Städa kåken (blev lite fusk sist)
* Göra sig iordning för mat m. svärföräldrar.
* Hälsa på mina föräldrar.
(detta är vad jag vet nu iallafall)
Sen är kvällen fri. Okej folket, vad händer ikväll?! :)
Kan det bli en massa öl och party här måntro?
Den frågan lär diskuteras vidare.... ;b 
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0