Överlevde

Jag överlevde iallafall första natskiftet! Skönt! Va så nervös igår så jag åkte tidigt in till Nora. Men allt gick bra, och inga misstag. Är väl lite svårt för mig nu när jag inte kan så mycket än. Men det förändras ganska fort.. Men imorse när jag kom hem tog jag mig en tur med hunden, han behövde ut. Sen så la jag mig, försökte sova i några timmar iallafall. Och det tog bara 4 timmar innan han började gnälla och skulle ut yttligare en gång. Då mötte jag upp Linda och nu är hon här och umgås. Jag, Linda och Johannes ska till Ghn på vårmarknaden alldeles strax. Gött, är bra sugen på marknadsnougat! Sen senare i eftermiddag blir det hem till mormor och laga lite mat. Vi ska laga mat, våran fläskfilé. Gott! Så måste handla till det också. Sen ska jag hem och sova några timmar innan nästa natt-skift. Pengar på kontot inom kort.. Nej, nu blir det fixa det sista innan vi åker och spenderar lie cash. Be Back later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0