Söndag

Och med Söndagar innebär det alltid jobb inom kort. Fast iofs, jag åker inte iväg förens vid 22.30 till Nora. Men jag kom på att det är ju bara 6 veckor kvar om jag jobbar tiden ut. För skulle jag få jobb på Ovako så skulle jag börja där vecka 26 och då är det bara 5 veckor kvar i Nora. För nätter va inte min grej att jobba, inte konstant nätter iallafall. Jag är så himla trött och så himla slö om dagarna då. Fast jag tror det är också pendlingen som även tar på mig. Men får stå ut ett tag till, sen så då blir det jobb här i byn. Antingen på Gillersgården eller Ovako. :* 

Men imorse så vet jag inte var det va med mig. Gick inte och la mig förens strax efter 055.00 imorse. Vad svårt jag hade att sova alltså. Sen i förmiddags så fick jag sms och det ringde då och så. Så blev en sorts lätt sömn då. Sen så sov jag som en gris i några timmar, steg upp nu vid 15.30. Det va skönt att få sova faktist, jag som inte är den som sover så himla länge i vanliga fall. Hur kan man vara så himla trött av att jobba nätter undrar jag?
Idag så som ni har förstått så har jag bara hunnut vaknat, och ska snart göra mig iordning för jdet blir att åka till strömsdal och äta lite mat. Så efterlängtat mat, och det kommer verkligen att knulla i munnen. Vi ska vara där vid 17.00.. OJ *tittade på klockan*, måste dra nu. Tar en stund att åka, BBL. puss! 


Det vattnas i munnen redan och vi har inte ens börjat åkt än.



En del människor är alltid så glada att man undrar hur de egentligen har det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0