Söndag

Hej på er.
Jag måste faktis erkänna att jag är redan nervös. Hur ska det inte bli ikväll innan jag åker? JO, ännu mer nervös. Ska börja jobba redan inatt. Och jag kunde inte hålla mig vaken så länge igår, och sen kunde jag inte sova så länge imorse heller. Fan också! Kommer bli en lång natt för mig. Får dricka massa redbull! Men förhoppningsvis vänder jag på dygnet ganska fort. Ska även fråga min far om han kan komma hit och fixa/sätta upp en rullgardin så det blir mörkare i sovrummet. Går nog lättare att sova då eftersom jag får lägga mig när det ljusnar... 


Nej, nu ska vi till Hammarns vägkrog och få lite käk. Hans mormor bjuder på skomakarlåda.
Fin start på dagen. BBL!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Okeej=) kuligt att du fått jobb.

Ja man är alltid nervös första gången men det går nog bra=) Såg er igår förresten vid majbrasan=) Lycka till inatt nu=)

Pusspuss

2011-05-01 @ 11:48:43
URL: http://joelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0