Vänskap

En lite text om Vänskap. Om ni vill så kan ni kommentera hur och vad vänskap betyder för er. 

Vänskap betyder mycket för mig. Men jag klarar mig lika bra utan det om vännerna inte är bra vänner. Det gör inget om man inte hörs av på ett tag, bara man inte glömmt bort varandra. Jag har vänner som jag inte hör av på flera dagar ibland veckor. Men jag ser ändå dom som vänner. Dock avskyr jag när vänner ställer in träff efter träff när man bestämt att man ska ses och när folk säger att de inte har tid när de faktiskt HAR tid :) När jag känner en tillit som gör att jag kan berätta allt för personen och när personen känner mig så väl att när jag säger något elakt så menar jag inte det på det viset utan frågar mig "menade du verkligen det?".  Vänskap är även för mig någon som finns där, i vått och tort! vad det än gäller och utan tvekan några få men vära vänner än många och ytlig vänskap. Bästa vän är väl när det verkligen är en VÄN och inte bara en kompis...? 



Det finns 3 sorters vänner här i världen; vänner som älskar mig, 
vänner som inte bryr sig om mig, och vänner som hatar mig.





Skriv era kommenterar och åsikter nu, kom igen kom igen kom igen! :)
Va inte blyga...


Kommentarer
Postat av: Julia

Hmm, om det är folk som hatar mig och inte bryr sig om mig så anser inte jag att dom är mina vänner iaf ;D

2011-05-15 @ 20:24:00
URL: http://juliaberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0