Växa upp kanske?

Fan vad fjantig vissa människor är.. Kan inte ens svara när man hör av sig. Kan ni växa upp och bete er som normala vuxna människor? ;b Nej okej, ni kanske inte har kommit till det stadiet än. Jag menar, varför vara sur/arg för något som inte ens har inträffat? Du/Ni borde kanske ta reda på lite mer information innan ni ens gör för mycket. Som vanligt, allt är Saras fel. Bara för att jag säger vad jag tycker och tänker, så ska jag få all skit. Men ska ni vara så, så visst! Glöm inte, ensam är starkast!! :) Så undra vem eller vad som gör fel egentligen? Ja, tänk på den ni.


(Detta är riktat till några få personer, och de känner nog sig prickade när de väl läser det. Och ni andra som inte har något med detta att göra, behöver inte bry sig.)


Kommentarer
Postat av: Sofia

sv; tack så mycket!

jodå det är helt okej, själv? :)

2011-05-11 @ 11:14:05
URL: http://playthemoment.blogg.se/
Postat av: belinda

vill man inte så, vill man inte ;) då äre ju bara så :) sen så kanske de är nån som ska förstå att man inte vill ha med den o göra? kan va så också :)

2011-05-11 @ 20:11:51
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0