115

115 minuter kvar, sen är det helgen.
Och då ska vi till husdjursshoppen för att köpa mer saker till katten och kanske även till Maysan. Ojoj, imorgon kommer tjejen hem till Bjurvägen. Lilla tjejen - Kattis eller Fia tror vi att det blir som namn. ♥ Jag längtar så mycket efter dig, lilla kattbuse.

I eftermiddag så har jag tänkt att gå en långpromenad med Maya. Sen ska vi hem, och laga mat. J har tagit fram en fläskfilé ifrån frysen, så han tänker nog laga fläskfille... Jo ni läste rätt - HAN ska laga mat.  Eller om vi gör det imorgon istället, får se.
Men nu ska jag göra mitt pappersarbete här på jobbet och sen ska jag nog bege mig hem. Då tar jag fan helg! Trevlig helg på er alla! Puss&Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0