Fredag - löningsdag

Hej och ännu mer hej på er.
Idag är det Fredag, och idag är det inte heller vilken Fredag som helst. Det är LÖN idag.. Fan vad gött med lite cash på kontot igen. MEN det kommer inte vara lika kul när jag kommer hem. För då är det räkningar som ska betalas... *suck!* Jag har en räkning ifrån HM, Engelssons, DjurMaxi, Telia(?), Foderbilen och lite sånt småpyssel. Det mesta är småsaker till Maya. Det är fanimej dyrt att ha djur... Speciellt Maya. Men det är ju henne som jag är mest aktiv med så det är inte så konstigt! :)
Och det som svider mest på kontot är ju att det är en räkning på ca 7000 kr också. Men den räkningen kommer samtidigt bli rolig, det är ju pengarna som vi ska betala för att utomlandsresan ska bli av ;)  Vet inte om det va exakt 7000 men ungefär där någonstans va det. Och sen kan jag meddela också att det är ca 60 dagar kvar tills resan! *glad cheey!*
Men för att trösta mig ifrån alla räkningar och pengar som har gått åt så ska nog jag ta mig en långpromenad med Maya. Och ikväll ska jag och Johannes laga en superduper god kvällsmat och ha Fredagsmys. Det låter som ett bra alternativ för att avsluta denna arbetsvecka. God mat, kall öl, en bra film och en massa mys. Kan det bli så mycket bättre? :) ♥



Glöm ej att läsa om min snälla tjej - KLICKAHÄR



Kommentarer
Postat av: Jimmy

Men sara, men sån inkomst så lär väll knappast lite småräkningar svida eller?

2011-11-25 @ 22:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0