Läskigt!

Imorse höll jag verkligen på att skita ner mig!
Jo, jag va ute med hunden som vanligt.. Gav henne frukost, gav katten mat och gjorde iordning mig. Packade det jag skulle ha med mig osvosv. Men efter en stund hör jag ett brak ifrån övervåningen och dammsugaren går igång.... Nej men då hade ju katten hoppat på dammsugaren så den slog igång.. Johannes glömmer som vanligt bort att dra ur sladden efter han har dammsugit.. Inte undra på att den slog igång. Men fasiken vad jag blev rädd först! :P Scaaary!

Så nu hoppas jag de sköter sig hemma, mina tjejor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0