Måndag

Hejhej!
Ny vecka, nya dagar och nya möjligheter. Och även in i vardagsrutten. Skönt!

Helgen:
I helgen så har det varit väldigt lugnt kan jag meddela. Hämtade en katt i Lördags, jätte go tjej! Och sen har det varit lugnt för övrigt. I Lördags va jag och Maysan med till Mettjärn och fiska och skulle även koka kaffen på brasan som vi tände. Men mamma hade ju glömt kaffebörnorna. Typiskt..! Igår blev det en långpromenad på lvällen med Icus-fikus. Talade och gick.. Hundarna va nog nöjda, hoppas jag! Det va iallafall jag och Ica.. :) Ikväll siktar jag på en långpromenad till, någon som joinar? :*

Nej, dags att äta frulle här på arbetet.
Ha en bra dag, pussochkraaam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0