Nyhet för er nyfikna.

Nu ska jag berätta en liten nyhet för er som är så förbaskat nyfikna på vad som händer i mitt liv. Jag vet att en del är det, och att många av er läser min blogg dagligen! ;) 
 
Vi hade ju planer på att skaffa en hund till, men det har vi lagt på is eftersom det är andra saker på gång. Jag och Johannes har nämligen bestämt oss för att utöka familjen med en individ till. En liten goding, en man kan hålla om och mysa massvis med, ge all kärlek man har och en som ger kärlek tillbaka dessutom. En som alltid är glad att se mig/oss när den slår upp ögonen. En som alltid kommer vara kvar i våra hjärta, oavsett vad som än kommer att hända i livet. Den kan förändra ens liv. I eftermiddag kommer jag bara gå runt och runt och runt samt invänta resultatet. Har ju aldrig haft något liknande förut. Detta kommer bli sjukt spännande! :) Jag längtar så... Åh, herregud vad jag vill hem nununu! ♥


Mina närmaste vet om detta, så är ni nyfikna så hör av er istället för att dra förhastade slutsater.  







KÄRLEK TILL MIN UNDERBARA JOHANNES OCH DIG! ♥



Kommentarer
Postat av: Julia

Min gissning: att ni ska skaffa katt men du vill lura folk att det är en bebis! ;)

2011-11-15 @ 18:08:28
URL: http://juliaberg.se
Postat av: Johanna

Jaa jag är jäkligt nyfiken.. men det låter som en bäbis men eftersom du skriver så konstigt så är det säkert inte det?!

2011-11-15 @ 18:14:51
URL: http://joelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0