Onsdag

Idag har det varit en slödag på jobbet, det har inte alls hänt mycket. Men men.. Det kan komma sådana dagar också här, men jag klagar inte. Fast jag kan säga att tiden går jäkligt sakta då istället. Men man får göra även den tiden rolig, om man vill dvs.

Idag så har jag 2 saker på mitt schema - Bowling & långpromenad. Jag och Robin ska spela ikväll. Och jag hoppas att min huligan kommer! Annars kommer det gå åt helvete detta, för det känner jag redan nu.. Nejdå, så dålig är jag faktist inte! :D Men sen ska jag och Maysan på långis och efter det ska vi ha mys, bara hon och jag. Husse är och jobbar, han fick ta 2 eftermiddagspass denna vecka. Fast det är ju hans eftermiddagens-vecka egentligen men ändå ;p Jaja, tjejmys blir det ikväll! :* Och då ska jag äta upp mina favorit-glassar. Jag kan äta hur många som helst utav dom! Det är de här glassarna jag menar; Swipper ↓


Så brutalt goda och så goda och så förbannat goda! Mumms mumms mumms! Så nu vet ni vad jag ska göra ikväll ;) Tiihii! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0