På gång

Jo, hej!
Jag har kommit på att jag ska starta en till blogg som kommer handla om hundarna och sen om  när jag börjar jaga. Skulle ni tycka det va intressant om jag började en en sådan blogg? Har ni nå namnförslag på bloggen då isåfall? Skulle ni ens börja läsa den om jag får fråga? Det är ju en del som läser denna ser jag! ;) Så lätt kommer ni inte undan!

Jag har sett en del andra som bloggar och är tjejer. Det är jätte roligt att läsa!
Så, tips, fösrlag och råd om namn och hur den ska se ut tack! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0