Padometer


Skrev i förra inlägget att jag hade köpt mig en stegräknare, men jag skrev fel. Det är en padometer! Det är en stegräknare men en padometer har lite mer funktioner. Den räknar stegen (såklart), Km, Kalorier och sen har den ett överfallsalarm (tråden) och stoppur. Köpte denna på Clas Ohlson för 99:- Så ni som vill ta reda på hur mycket man går om dagen, köp den. Det funkar jätte bra för ett sånt billigt pris! :)

Finns att köpa här - http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=164696540



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0