Award

Jag har fått en award av Majija. ;)



Nu följer några saker som man ska göra när man fått denna award:
Länka till den man fått den av, fullborda de 5 meningarna och skicka den till 5 andra bloggar.

1. När ingen ser eller hör mig...så sjunger jag, töntar mig eller smygäter något. 

2. Jag går aldrig hemifrån utan...mobilen såklart, och plånbok ifall man måste handla ;b 

3. Min blogg heter som den gör för att jag...hade denna blogg som ett projektarbete förut, men sen blev den liksom min. Alla kallade mig för saruu ELLER pullan. Så då blev det ett mixat namn, saruupullan! Och det heter jag, det är liksom jag ;D  

4. Om jag vågade skulle jag...försöka göra mer utav livet, resa, hoppa bungyjump, ta mig tid till saker som man tycker är kul. 

5. Om 10 år kommer jag att... 31 år gammal. Vara gift, ha minst 2 barn, ett bra jobb, en fin bil. Sen så ska jag även hunnit med jägarexamen, och varit med och tävlat med henne en del lite överallt.  


Nu väljer jag att sända denna award till Anna, Emilia, Julia, LinneaH och SofiaS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0