Btw

Glömde ju berätta om morgondagen. Imorgon kväll så ska jag på kräftskiva med jobbet.. Ska bli himla trevligt! Och sen har jag kurs på förmiddagen. En alldeles fullspäckad dag. Kolla själv.

Onsdag:
- Kurs 8-12
- Lunch
- 13-16 jobba
- Duscha, pyssla och göra mig iordning.
- Kräftskiva kl 18. *wie*



Men jag äter kräfter, men jag skalar dom inte. Så jag får väl hitta en snäll kavaljer som hjälper mig ;) *fniss!* Hahahaha! Men annars finns det ju västerbotten paj samt baguetter som man kan äta. Så hungrig kommer jag förhoppnings inte vara.. Have a nice day.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0