Detox?

Igår började jag min "diet" (klicka HÄR) . Det smakade helt okej, men den har sin speciella smak. Den går att dricka, men den är lite söt! Tog ju jordgubbs-smak. Ska prova en ny smak nästa gång! :) Blåbär/vanilj låter väldigt gott.

Men jag har även hört talas om "Detox"dieten. Och man kan ju använda båda, eller? Har beställt hem en sådan också. Får se hur det går. Men jag börjar med en sak i taget iallafall. Har 3 månader på mig att komma ner i storlek och vikt.. Jag och J har ett vad! Och jag ska vinna, mohahahahaha! ;)
  Men jag har sett att det finns en träningsmaskin i garaget (ifrån hans föräldrar).. Undra om jag ska ta in den, och sen hämta min egna träningsmaskin? ;) Då blire mycket träningar, men hellre det än inget alls! :)



Eller har ni några tips? Har ni hållt på med sådana här dieter? :)
Hör gärna av dig och skriv hur du gjorde, eller har tänkt att göra mm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0