Ett mål

Ja, jag har snackat länge om att gå ner i vikt och försöka ändra form på min kropp. jag ska bli smalare, och slankare. Jo, det har funkat ganska bra. Men nu har jag ett mål! Innan vi reser utomlandsska jag ha gått ner och fått en slankare kropp! Jag har beställt lite kosttillskott/diet som ska hjälpa mig på traven. 



En Diet Shake och en Shaker! Så nu jävlar ska det bli skillnad på mig! Det gick inte på så mycket pengar heller..  338 kronor gick allt det på. Allt detta har jag hittat på Svenskkosttillskott.se. Jag har läst en del om det, och det har gett väldigt mycket resultat för de flesta. Så hoppas det kommer även göra det på mig, så jag ej blir besviken. Så önska mig lycka till! :D

Jag är sjukt taggad på detta nu!!! :D Så nu jävlar ska det bli av! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0