Fredag

Det blev ett par nya skor igår! Ett par Gore-tex skor. 999 kr kostade dom på TEAM SPORTIA. Så nu jävlar ska de inte gå så lätt sönder.. Ett par bra skor (de hade varit på topplistan i 3 år i rad) för ett par pris. Nu ska de hålla, läääääänge!
Men jag invigde dom även igår efter Karlskoga resan. Då stannade jag kvar i Grythyttan för att ta en promenad med E & R! Va jätte trevligt, att äntligen få träffa dig. Efter promenaden så körde vi hem Maya till Johannes, och sen tog vi oss lite citysajing och bara pratade. Jätte trevligt! Tack för igår, tack tack tack! :)


Men idag så är det Fredag.. Och snart helg! Men jag har en kotr helg igen. För ikväll/em har jag planerat att vi ska städa, städa och städa. Det behövs ska ni veta. Även byta sängkläder ska vi göra. Så blir våran Fredag, sen i em blir det god mat och fredagsmys.
Imorgon ska jag till hundklubben för att hjälpa till lite på dagen. Ska bli roligt :) Och på Söndag ska jag följa med tvilligarna Bergh till Mjölby för att se på hundutställning. Ska bli spännande! =D Jag längtar faktist till Söndag, fast jag längtar inte till Söndag-morgon när klockan ringer... 04.45 ska klockan stå på.... Men det är så om man ska vara aktiv överallt! :D Får ta med mig en kudde, och sova i bilen! Jag som kan sova i en bil, det är bara att blunda och försöka sova.. VIPS!! Så sover man sen (: Tiihii! :*

Så kommer min helg att se ut på ett ungefär, hur kommer din se ut? :D


Have a nice day.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0