Fredag

Hejdär!
Igår va det faktist sponsor-bowling. Och vi kom ju inte sist iallafall, tur. Så först spelade vi, sen åt vi mat där borta. Sallad! Så nu har vi varit nyttiga i flera dagar. Gjorde ju iordning en pastasallad i Tisdags som vi har ätit i 2 dagar. Blev lite för mycket! Men hellre för mycket än för lite :)
Efter bowlingen åkte vi och hämtade Maya som va hemma hos min pappa och myste med han och Rambo. Sen tog vi oss hem. MEN då fick vi reda på att det inte fanns nå värme i huset.. Fyfan vad kallt det va att sova igårkväll. Tur så hade han ett element som man sätter in i väggen, så vi kunde få lite värme iallafall. Men när jag vaknade imorse så va det varmt i elementen i sovrummet och nere i hallen... Weird!? Men jaja, det löser sig nog.. det gör det alltid! (:

Om bara några timmar så är det helg, skönt. Fast jag ska ju upp supertidigt imorgon så helg och sovmorgon finns inte hos mig, men det är det faktist värt! :) Men på Söndag får jag sova, eller då SKA jag få sova.
Men idag ska jag på kalas idag, när jag har slutat jobbet nångång. Min kusin fyller år! :) Men innan kalaset så ska jag handla lite matsäck som jag ska ha tills imöra, eftersom jag ska iväg hela långa dagen. Och sen efter kalaset ska nog jag och Maya ta en långpromenad, kanske till mina föräldrar och få lite mat. Och blir det att ta sig hem och ha tjejkväll+fredagsmys utan husse, för husse är på födelsedags-kalas hela kvällen! :) Tiihi! :* En helt okej Fredag, fast jag ska lägga mig tidigt! :) I feel good, and I love it!!


Have a nice day.
//
saruupullan.


Kommentarer
Postat av: sanna pohlmann

svar: ja fyfan vad härligt det, låg där i nästan en timme! Ja det gör du rätt i, eller vafan kör på jaccutci(?) haha ah du fatta vad jag mena ;)

2011-10-21 @ 11:32:48
URL: http://sannnniis,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0