Hallå!?

HJÄLP MIG! :)  HJÄLP MIG! :) HJÄLP MIG! :) HJÄLP MIG! :) HJÄLP MIG! :) HJÄLP MIG! :) HJÄLP MIG! :)HJÄLP MIG! :) HJÄLP MIG! :)

Ni alla som läser min blogg, ja ni alla nu! JAG VET ATT DET ÄR MÅNGA SOM LÄSER!!  Är det någon utav er som har jägarexamens-böckerna som ligger hemma på hyllan? Och ni kan ju iallafall svara eller om ni har någon vän som vill bli av med dom eller dom också har något som ligger på hyllan? Den som har böckerna, får gärna en liten slant för dem. Gärna bland dem senaste utgåvorna. Kan även betala frakt om det skulle behövas :)
Så hallå, ni alla som läser.. Hör gärna av er, eller om era vänner har! =)


Kommentarer
Postat av: Maria F

Tyvärr....Jimi har jägarexamen men jag vet inte när han tog den eller om han har några böcker.

2011-10-25 @ 17:20:08
URL: http://majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0