Helg!

Om 1 timme, så är det heeeeeeeeeeeeeeelg! Gud så skönt, och shit vad jag ska få sova ut ordentligt. Eller inte göra någonting! Hoppas Maya sover länge, till minst 10 på morgonen. Och jag hoppas att hon INTE ska/vill ut vid 8 tiden..

Men idag så har vi tänkt att åka till Örebro, gå på bio och äta godmat. Men INNAN det, så ska jag handla massa saker! =D Fick ju present-kort och det ifrån min födelsedag. Så idag ska jag och hjärtat ha en mysdag. Maya ska vara hos mina föräldrar ikväll, så henne hämtar vi när vi är hemma sen. MEN, blir nog ganska sent.. Bion börjar inte förens 21.30.. Men men, kvällen blir nog lyckad ändå! Ha en bra Fredag på er, mys riktigt ordentligt!! :) Det är ju bara Fredag en gång i veckan ;)

FREDAGSMYYYYYYYS!! ♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0