Helgens bravader

...
Fredagen: Blev så att jag och Johannes drog in till Örebro, och såg Johnny English Reborn. (Ni såg ju trailern själva, vad tyckte ni om den?) Det blev även shopping som jag skrev, men inte mycket shopping! Jag handlade på skopunkten, 2 par skor (ett par vinterskor, jätte varma och mjuka.. Sen ett par stövlar som jag är oerhört nöjd med, använder dom redan nu!!) och J köpte sig ett par vinterkängor. det va ju "3betalaför2" på skopunkten. Det utnyttjade vi såklart. Sen fick jag Johannes att köpa sig nya jeans! Jag va så nöjd när vi åkte därifrån, han verkligen hatar att handla kläder! Sen åkte vi och åt god mat på jensen's och sedan blev klockan hyfsad bra tid och vi såg på bion. En helt okej Fredag kväll!
Lördag: Så blev det en långpromenix på morgonen, fick även med mig J på morgonen där vid 9 på en tur. Sen på kvällen så drog jag och Anna till Mörttjärn, fick även med Mattias dit. Träffade flygarna, persson och Jon! Åh fyfan vad kul och trevligt. Tack tack tack! Va där hela kvällen. Kom hem sedan i lagom tid, vid 00.00. Anna och Mattias blev fulla... Ovanligt! ;)
Söndag: Då blev det en slödag. Med lite småstädning, och plock. Anna kom även på besök en sväng. Sen på kvällen så bjöd mamma och pappa på Tacopizza, det va suveränt gott! Sen blev det läggdags tidigt, för jag va totalt slut på kvällen. Men helgen blev återigen lyckad, tack.
Hur var din helg? :)



Snart är det frukost här på jobbet, men innan det så ska jag
ringa ett samtal om kurser till jägarexamen.. ;) fniss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0