OBS! Bildbomb + text!

Nu ska jag ge er en sammanfattning utav helgen, och lite bilder på det. Så det är inte så farligt som det ser ut med text+bilder ;)

FREDAG: Så drog jag, Maya och Johannes ut till Hänglatjärn för att träffa mamma och pappa och Rambo. Och även få lite god mat som de skulle njuda på. Och det va så fint väder, solen sken, det va lagomt varmt med ändå lite småruggigt. Så jag tog några kort. Här är 2 bilder.





jag bara ääääääälskar hösten! ♥


LÖRDAG: Då åkte jag, Johannes, Linus och Fredrik till Örebro en sväng. Självklart så råkade jag handla, fast jag INTE skulle. (Bilder på nästa inlägg)

Sen på kvällen så åkte bara jag & Maya upp till tjärnet igen. Johannes skulle dricka öl och glo på hockey, så Maysan och jag tog oss en fisketur istället i det fina vädret. Då fick vi faktist fisk, eller det va väl mamma som fick. Det va hennes spö, även farmor fick men hon fick en liten mört. OCH DEN mörten lekte Maya med, som hon även sprang runt med och hade fisken i munnen. Usch, det blev inga pussar den kvällen... Sen åkte jag och Maya hem och invätnade sällskap utav 2 vänner, men de dök ju inte upp. Så snällt när jag skyndade mig hem.. Men jaja, det är som det är just nu. Skitsamma! Jag är glad ändå! =) Här är lite bilder ifrån Lördags:







SÖNDAG: Då blev det bara en slödag. Åt mat i Strömsdal, tog oss en hundpromenad med massa hundar kl 17.00. Och sedan kom Amanda (ååh grattis igen amanda!!!! <3) och hälsade på. Hon la även i lite slingor i mitt hår. Jag blev väldigt nöjd! Tack så himla mycket A.

 


Men nej, nu ska jag faktist publicera detta inlägg. För det börjar bli lite långt..
Men bilder brukar säga mer än tusen ord ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0