Onsdag

Idag är det ingen vanlig dag, för det är Amandas födelsedag! :) HURRA HURRA HURRA!
Grattis gumman! Hoppas du får en kanonbra dag idag!♥ 


Men idag är det ju även lill-Lördag. Jag är bjuden på kalas idag hos Amanda, men jag kan tyvärr inte komma ikväll. Har lovat att ställa upp i korpen, för jag hoppade över förra gången... Vilken otur! Men jag har tid på Fredag elr Lördag. Hoppas det kommer gå bra ändå (: Och hoppas det kommer gå bra på bowlingen ikväll :* Lycka till på mig själv! :D


Kommentarer
Postat av: ica

klart att jag tycker om maysan !!! :)

2011-10-26 @ 19:20:20
Postat av: amanda

Tack så mycket gummsan!! =) vilken fager kvinna det var på bilden hihihi :) <3

2011-10-26 @ 22:14:58
URL: http://schuuuster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0