The Weekend!

Ja, i helgen har det varit lite mer aktiviteter.
Fredag: Då blev det kalas hos min kusin som fyllde år. Va där och firade henne.. J va ute på annat kalas. Så jag och Maya tog en myskväll, bara hon och jag! Bara vi flickor, gick även och la oss i tid. ♥
Lördag: Då ringde min väckarklocka 05.40! Då va det dags att kliva upp.. För vid halv 7 blev jag hämtad utav Anna och hennes pappa :) Jag va med och jaga i Lördags.. Men tyvärr så blidde de ingen älg.. :/ Men det blir fler gånger! :) Och apropå jag.. Han som har jägarexamens-kursen har ej ringt än... Tråkigt! Jag vill ju gå! Men Lördagen blev en lugn kväll, J bjöd på mat i Strömsdal och sen blev det en myskväll. Men jag va ju så trött efter dagens aktivitet i skogen, så jag slockande redan vid 22.30 tiden :$
Söndag: Då fick jag sova uuuuuuuut, sov i ca 10 timmar! Fan så skönt det va. Jag va värd det tyckte jag. Men det blev en promenad med Maya på morgonen, sen en trip till Karlskoga och lite matshopping. Sen åkte jag iväg på ett till kalas, vi firade en annan kusin.  Sen vid 17.00 va det hundpromenad. Då menar jag att vi är ett gäng med massa hundar och individer som är ute och går tillsammans på Söndagar. -Har du en hund? Bli med du med! Klockan 17.00 vid folkets hus parkering.-
Och på kvällen så bokade vi en resa utomlands (som ni såg i FÖRRA inlägget), lagade vi en god måltid, sedan spelade vi bingo och slog på en film. En helg med aktiviteter och mys! Jag gillar't!


Men på Söndag så kommer jag gå upp ännu tidigare. Då ska jag gå upp vid kvart i fem på möran för att åka till Mjölby. Det kommer nog bli väldigt intressant! :) Tiihi! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0