Torsdag

Åh, fyfan. Det är ju bara Torsdag.. Det skulle ej vara helt fel att det va helg i em. Usch. Men EN jävla fucking möra kvar att orka gå upp, en dag till som klockan ringer, sen så äre det helg. Yääääs! =D

Men igår så va det bowling "match". Det är ju korpen, man spelar i lag. Och igår fick jag och Maria Karlsson möta ett lag. Och det kan man säga team-work. När hon slog strike, så slog jag inte lika bra och när jag slog strike så slog hon mindre bra. Så vi slog strike när den det gick sämre för den andra. Teaaaam-work! Men det va jätte jämt i matchen med poängen. Men vi VANN med 6-0! Heja "Team Nonis"!!!! Sen är även kusin Robin och gubben Johannes med i laget. Vilken tur att vi fruntimmer måste styra upp detta, eftersom förra matchen gick ej så bra! ;) 
Och sen på kvällen så blev jag några kronor rikare! För min telefon (HÄR) va till salu för ett tag sen. Men igår ringde en och stre att han ville ha den, och att han va på jobb här. Han kom ifrån Orsa, han försökte pruta ner den mer. Men 3000 fick jag för den! Så nu är jag några kronor rikare :D Undra om jag ska köpa mig en lott? Undra om turen håller i sig idag igen? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0