- Onsdag

A men godmorgon Onsdag! :D
Igår så fick jag besök utav en gammal vän vid namn Jessica & Nelson. Har inte träffats på länge, men fanns anledningar till det med. Men det är gammalt nu, och det känns skönt. Så jag va så duktig att jag tog på mig köksförklädet, och gjorde en kladdkaka och bjöd på när hon kom. Det va så himla trevligt med en liten pratstund och promenad. Tack Jessie! :)
Och när jag kom hem så va maten klar, älskling hade lagat sin specielité - Spaghetti & köttfärssås. Och lika gott som alltid va det. Kvällen slutade med tv-tittande och sen kvällspromenad med hunden. Fast igårkväll fick Johannes ta henne.. "husses tjej" faktist! ;)

Och sen har vi denna dag, och den har inte kommit långt än. Så denna dag för bli en överaskning, precis som alla andra dagar. Så det återstår och ser, för ingen kan ju se in i framtiden... ;) Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0