- party?

Det är så att jag har bjudig en del vänner hem till mig på Fredag för en liten förkaka, innan vi drar ner till marknaden. Och jag tänkte bjuda på bål/drick eller vad det nu heter, så jag behöver veta vilka som kommer. Så jag vet hur mycket jag ska handla, hur mycket jag ska göra iordning och om vi ska äta något till mm. Och ni som jag har skickat/frågat, ni kan ju åtminstone höra av er! Senast svar imorgon torsdag tack!! :) Så jag kan få iordning allt och inte sista minuten på Fredag!


KOMIGEN, DETTA SKA BLI KUL! :)
TAGGA TAGGA TAGGA! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0