Charlie Sheen

Charlie Sheen (en utav mina favoritskådisar) har ju dött (i serien), och jag älskar serien 2½ man som han är gudomligt bra i. Men istället för Charlie Sheen så ska Ashton Kutcher spela med i serien. HALLÅ, fattar inte ni att serien blir ju förstörd? Nej fyfan.. Ashton är mer en film-snubbe! Och speciellt inte för denna serie. Denna serie va mest gjord för Charlie eftersom denna serie handlade om Charlies liv (sa de på en intervju för längesen).



MEN, det är ju bara att försöka se. Den kanske är bra ändå? Och JO JULIA, han är död för mig! ;)


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha men Sara han är ju inte död :D

2011-09-21 @ 15:56:53
URL: http://juliaberg.se
Postat av: Sara

Svar: Jo, han är död ifrån min serie!!!! :(

2011-09-22 @ 07:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0