Freeeedaaaaag!

Nej men godförmiddag.
Idag är den dagen vi alla har väntat på, det är Fredag och det innebär att det är helg inom kort. Ja, förutom de som har det bra, är lata, utan jobb/sysselsättning och är redan lediga. De behöver ju inte direkt vänta...

Men idag så ska jag förmodligen kanske åka till Örebro för att mysa, åta gott & kanske gå på bio mm. Har inte bestämt oss riktigt än hur det blir och om vi ska iväg. Jag har planer på att vi ska bjuda svärföräldrarna på mat i Strömsdal ikväll. Men vet inte riktigt om de ens har tid, för de ska hjälpa Malin att flytta. Antingen idag eller imorgon.. Jaja, det är långt kvar tills dess, till kvällen.
Men åker vi inte dit, så ska jag oåka och hälsa på mamma och pappa, som antagligen ska ut och fiska ihelgen. En sista helg, innan det är dags att packa ur husvagnen för vintern. Och så får jag även träffa min lilla prins, min lilla ögonsten! ♥


Men ojojoj, nu kom postgubben med massa post. Så nu ska jag hjälpa kollegan med postsortering.
C ya later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0