Månadstävling

ÅÅÅH, jag älskar egentligen sådana här skitväder.. Då har man ju en anledning till att vara inne. Men jag måste ju ut i vilket fall som helst, för min vovvsing behöver ju ut... Men ikväll har jag räknat med att bara se på film! Johannes jobar eftermiddag, så det är tjejmys heeeeela veckan!

Ikväll är det månadstävling på hundklubben. Och jag är sugen på att åka dit och titta, men det är ju inge kul om det är fult väder.. Hoppas det ger sig med att regna! Men åka dit och se om man kan lära sig något nytt, få nya ideér, och så. Det stod inte om de skulle ha tävling i något speciellt, bara "månadstävling". Någon som vill bli med dit och titta, börjar kl. 18? Hör av dig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0