Onsdag

Och jag är fortfarande dunderförkyld! Fan!
Men jag är inte den som går hemma för en liten förkylning direkt. Men ibland undrar jag som det skulle vara skönt att vara hemma, dricka massa te och mysa i soffan framför massa filmer och bara tycka synd om sig själv..  Det lät ju för skönt det!

Men igår så blev det inge bad hos mamma och pappa, utan jag och mamma tog först en långpromenad med hundarna. Sen så blev klockan halv 7, och då frågade jag pappa om vi skulle gå på bio. OCH JA, det skulle vi sa han. Så vi gick och tittade på Jägarna 2. Måste säga att den va skit bra, så ni som ej har sett den.. SE DEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0