Onsdag

Ja, mitten på arbetsveckan. Bara 2 mornar till helga...
Men igår så åkte jag och mamma till hundklubben och kikade, det va ej många som var med och tävlade. Men det va intressant och se vad folk gjorde, kan och om det blir fel. Så några nya knep lärde jag mig allt som jag även ska träna in Maysan på!

Och sen så funderade vi även på en till hund, men den får bli framöver! För idag fick jag reda på att högsta chefen på Ovako (i HFS alltså) ringde till våran förrådschef och berättade att han ville ha kvar mig. Så jag fick förlängt, har till sista oktober (som alla andra korttidsanställda har)!!! :D Man får en stund itaget för de tror att det ska bli en lågkonjuktur i oktober.. Men jag tror det bara är prat! Men man kan aldrig spå framtiden, så det märks senare. 
Tillbaks till djurpratet.. Så en valp kommer vi ej ha tid med, så vi funderar på en katt istället. De är självständiga, inte så dyra och också brutalt mysiga. Fast det är ju ett problem. Min far&bror är allergiska... Så jag ska bara övertala/förklara för dom att vi vill ha en katt och förmodligen kommer att hämta en inom snar framtid. Tror ni de kommer gå med på det? ;D

Men men, ikväll ska jag bara ta det lugnt och fira lite för mig själv för att jag får behälla jobbet ett tag till.. Åååh, jag svävar på rosa moln. Just nu känns allt perfekt! Otäckt perfekt!!! :) ♥♥


Kommentarer
Postat av: Maria F

grattis!!!! :D

2011-09-14 @ 15:09:30
URL: http://majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0