Torsdag

Hejsan.
Idag är jag mycket piggare och mår mycket bättre. Tack va väl det, massa te, varm dusch och sedan lite alvedon. Det gjorde susen ska ni veta. Så idag är jag en mycket mer starkare person än vad jag va igår, så idag så jävlar har jag jobbat ikapp en massa!

Igår gjorde jag i stort sett ingenting.. Mamma och pappa va så snälla så de kom och gick ut med Maya åt mig, sen så bjöd de på pizza. Snälla dom är! Sen så åkte ja och handlade lite, träffade även Icuuuus-söten en sväng. Men hon som vanligt kom ut naken, fan.. Hon har aldrig kläder på sig! ;D hahahahahaha! Men iallafall..  Sen åkte jag hem, tog mig några fler alvedon och gick och la mig. När klockan ringde imorse va jag väldigt pigg! :) Så 2 filmer, lite te, en varm dusch, en pizza och 2 alvedon gjorde verkligen susen.

Just ja, den dära mäklaren har inte ringt ÄN.... Så jag mailade och frågade hur det låg till egentligen. Så de vidarebeforda mitt mail till en annan. Hoppas hon ringer nu, för vi vill verkligen titta på det där huset. Och jag vill även flytta så fort det går, jag vill starta på något nytt :D

Jaja, vi får se vad dagen har att erbjuda. En promenad står iallafall på att göra listan för idag. And then? Jaa, i dont know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0