- 100 frågor.

1. Hur gammal är du om fem år?
26.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Jobbkamraterna.

3. Hur lång är du?
1,67?

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Bert - den sista oskulden.

5. Vem ringde du senast?
Johannes ♥

6. Vem ringde dig senast?
Johannes.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Älskar dig goding!<33333"

Från Johannes ♥

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
SMS om det är korta saker, men om jag vill ha svar fort eller har mycket att berätta så föredrar jag att ringa.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta.

10. När såg du senast din mamma?
Igår tror jag..?

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå :)

12. När vaknade du i dag?
6...

13. Vilken är din favoritjulsång?
-'

14. Vilken är din favoritplats?
Sängen..?

15. Vilken plats föredrar du minst?

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
I ett stort hus, med familj och hundar.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Spöken och mardrömmar.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Minns inte.. typ igår kanske?

19. Hur stor är din säng?
180?

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar+Stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Trosor :)

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Två (som är mina, annars 4).

23. Hur många landskap har du bott i?
1..

24. Vilka städer har du bott i?
Stad&stad, by - Hällefors!

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor!

26. Är du social?
Ja, väldigt.

27. Vilken är din favoritglass?
Gillar det mesta, men har ingen favorit.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Inte ofta jag äter efterrätt!

29. Tycker du om kinamat?
JAAAA...?

30. Tycker du om kaffe?
Jaaa..

31. Vad dricker du till frukost?
Te eller ProVIVA.

32. Sover du på någon särskild sida?
Ryggen tror jag.

33. Kan du spela poker?
Ja ;D HAHA.

34. Tycker du om att mysa/kela?
Helt klart.

35. Är du en beroendemänniska?
Beror på utav vad?!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja.

37. Vill du ha barn?
Klart, men sen.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, Tyska..?

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet när det är klarblått, men gillar bassäng.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Grejer till hunden eller Kläder.

42. Äger du dyrbara smycken?
Njae. Vet inte.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Simpsons, Gossip Girl mm.

44. Kan du rulla med tungan?
Ja ;)

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Linda T, hon är fan brutal!!!

46. Sover du med gosedjur?
Nej.

47. Vad har du för ringsignal?
Just nu = The Lazy song

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Mamma har..... tror jag?

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Cola-flaska? ;D

50. Flirtar du mycket?
Hahahaha, nee... 

51. Kan du byta olja på bilen?
Jadå, det kan jag! 

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Ja.

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Brukar aldrig läsa böcker.

54. Läser du dagstidningen?
Inte regelbundet, men ibland. :P

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej, inte direkt. Men genom hundklubben kommer jag få en del tidningar.

56. Dansar du i bilen?
Nej.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
104.7 - Mix Megapol

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
"Laddad"

59. När var du i kyrkan senast?
Jadu, konfirmationen för ca 6 år sen.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Lasse D!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En natt, två gånger.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Jadu, Johannes bjöd på mat och bio mm en gång. Och en natt i sthlm på hotell..

63. Vad lyssnar du på just nu?
Mix Megapol..

64. Har du varit med i tidningen?
Ja, ett par gånger.

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Mycket.

66. Vem såg dig naken senast?
Jag.

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Rosa / vit.

68. Hur imponerar man på dig?
Man ska vara snäll, rolig, söt, ärlig, helst sig själv och bara liksom visa vad man vill. Ha ett mål.

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Mamma, eller Icus!

70. Har du någon piercing?
Naveln, "Tragus" & Tungan! ;)

71. Din största vinst?
Eeeehhmm...

72. Civilstånd?
Sambo ♥

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Blogg.se, Facebook, Olika bloggar, Aftonbladet mm. (Beror på vad jag har tid till)

74. Är du fåfäng?
Vet inte.

75.  Ångrar du någonting du gjort?
Jaaaaaa...

76. Hur gammal är din pappa?
49?

77. Vilket är ditt drömjobb?
Advokat, polis?.

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Hoppat fallskärm?

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Fiskar, hamster & nu hundar.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag ler väldigt ofta. Har ett mål med livet. Jag säger ofta vad jag tycker och tänker.

81. Svär du ofta?

Ja, tyvärr.

82. Sverige när det är som bäst?
Hösten.

83. Kan du åka slalom?
Jaaaaa! :D

84. Vad har du ätit i dag?
Mat.

85. Vad har du för utbildning?
Jag är utbildad kock..

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Ögonen.

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Låren.

88. Vilken är din bästa egenskap?
Jag har en stark vilja och vågar säga ifrån.

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Nyfikenhet? ;p

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
...? Johnny Cash?, min legend!

91. Saknar du något?
Ja.

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ja. :)

93. Vad gör dig ledsen?
När folk sviker en, När någon inte håller vad den lovat.

94. Vad gör dig glad?
Det som är kul? ;p

95. Har du varit gift eller förlovad?
Nepp, men det kommer nog..

96. Vad ska du göra i helgen?

Filipstads-marken/Oxhälga? :D

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Det får ju någon annan berätta!

98. Vad har du för laster?
Va.

99. Vem är din förebild?
Mamma+pappa.

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?

Skriva mina fraktsedlar, och snart åka hem ifrån jobbet. Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0