Vem va feg?

Jag fick en kommentar idag, för ett tag sen, om att någon kallar mig feg och att jag inte står för det jag säger.

"... om Sant?:
varför inte bara berätta vem du menar i stället, du säger att du står för det du sägen men enda skriver du inte personens namn säg det du tycker till personen i stället för att snacka skit bakom ryggen? eller är du för feg? om du säger vem du menar säger jag med jag är !!! fast du är säkert för feg för att stå för vad du säger!!!"



Svar:
Jo, jag står för det jag säger. Jag säger bara A i mina meningar, ord/texter etc. När man kommer till punkt B (vem det är) så tar jag med personen som det handlar om eller om någon pratar med mig privat som vill ha reda på det utav mina vänner. För om jag skulle säga VEM det var såhär offentligt, då skulle det bli fel iallafall. Och frästen.. Jag feg? Vem var det som skrev "..." som namn och inte berättar vem du är? ;) Och du kallar mig feg.. ;) HAHAHAHA =) Jag tror du bara blir sur, eftersom du inte får reda på vem det är ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0