Visning

Nu har vi även fått en tid för att se på ett utav husen. På Måndag kl 15.00 har vi fått en tid på en visning, och det ska bli spännande!
Men vi har ju kollat på 2 hus, det första fick vi reda på att det va en vattenskada i.. *GRÅT!* Men kan vi få ner huset i pris på några tusen-lappar så kan vi laga den läckan själva.. Eller anlita några som kan. FAST det beror ju på HUR stor/liten läckan är också. Hoppas vi kan få en visning på det med inom kort. Jag är nog mer sugen på det tror jag.. Får se vad de säger sen om allt! (:

Hoppas det ser bättre ut än vad jag har hoppats (har bara sett bilder ifrån hemnet), men jag har ett önskemål i huset. Jag vill ha ett badkar! Jag älskar att bada, speciellt på vintern och på de kalla höstkvällarna som kommer bli framöver. Varmt vatten, tända ljus & fin musik till. ♥ ♥


Jag är faktist lite nervös redan nu...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0