Yäääjy!

Jag ställde mig på vågen idag, och såg något positivt! Jag har gått ner i massa i vikt! Och inte bara i vikt, utan i omkrets vid låren/midjan/rumpan också! :D Det går åt rätt håll. Gud, jag känner mig så stolt. Duktiga jaaaaag! ♥ ♥


Så, snart kommer det bli hårdträning för jag är bra sugen på att träna friskis igen... Men det tråkiga är då att jag bara kan gå varannan vecka, och helger. (J, jobbar ju 2 skift och någon måste ju gå ut med hunden). Men vi får allt se.
Jag kan ju även förbättra min träning/promenader med att köpa stavar eller att gå fortare eller börja springa. För jag har redan provat att köpa de dära easytone skorna som skulle träna rumpa, lår och vader mer. Och en del säger att det inte funkar, en del säger att det gör det. Och jag har inte haft mina så länge, och jag känner att det funkar under denna tid som jag haft använd tom. SEN beror det även på hur OFTA du använder dem för att se resultat tycker jag. Och det där med stavarna.. Jag fyller ju år snart, så jag har faktist önskat mig ett par sådana stavar! ;) *fniss!*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0