Priima mat

Nu är det dags igen för hundmat. Du som bor i närheten. Vill du prova på färskfoder? Vi är ett gäng som ska beställa nu till 1Maj. Prova du med! Jag tycker maten funkar utmärkt på min tik, förutom i vintras, fick då prova på ett annat färskfoder som hon gick upp utav. Men nu är jag tillbaka på Priimas mat och hon älskar den maten. 1. hon älskar maten, 2. hennes avföring är fin, 3. hon har fin päls, etcetc. Det kostar 229 kronor för 20 kg. Ni kan läsa mer om det på deras hemsida; www.priima.se






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0