Alltiallo


Och sen har jag även betalat in till den dära "HELG-KURSEN" i lydnad som jag berättade om förut. Jag är så spänd på att vara med. Är ni fler som är intresserade och har missat detta så finns det kan det finnas platser kvar på http://www.forshagabk.se/Aktuellt/. Först till kvarn liksom! Komigen.  

Eftersom det blev så "billigt" (köpte mig ett par skor på hemvägen) i Stockholm så fick jag lov att betala detta nu idag. 1800 :- till kursen (eller jag ska innan 10 Aug) och 654 :- för bältet och hållarna. Så det blev trots allt inte en sån billig resa ändå. Haha! Det kostar fan att ligga på topp! Så framöver är det pasta, nudlar, pasta, nudlar, potatis och grönsaker till mat. Hahaha.. Ser oerhört mycket fram emot denna lydnadshelg! :) Och då får det kosta vad det kosta vill! Jag tycker det är sjukt kul att göra sånna saker, och speciellt med min lilla gummsi! ♥
 
Men annars.. Kom hem ifrån Stockholm för "bara" 2 timmar sen. Sitter här och skriver ifatt lite, men ni vet ju vad som har hänt så behöver inte skriva allt för mycket. Var mest för bildernas skull.
Ikväll ska det lugnt tror jag, ska iallafall ta mig en promenad/löptur..  Kanske ska träffa Icus om hon inte hade bokat in något annat. Och sen inväntar jag morgondagen.. Det ska börja en "spårkurs" här hos oss imorgon och jag ska anmäla Rambo. Om han får vara med dvs. Jag menar, spårningen som ni såg med han i filmerna.. Han har fan kul! Hoppas han får vara med, lille ponken! :D Tiihi!
 
Jaja, nu har jag  nog fått ur mig allt. Jag ska försöka packa upp lite grejer och få iordning på kåken, i och utanför innan kvällen och och värmen försvinner! Ha en bra Lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0