Allting på en dag nästan.

Nu på eftermiddagen blev det lite allt i allo. Det började med en träningsstund i ett sandtag, sen blev hon så grusig så det fick bli lite bad. Efter det så åkte vi ut till sommarstugan och där fann vi svamp, så det blev även massa spring i skogen. Alla saker på en dag.. Ujujuj, nu behöver inte vi göra eller röra oss så mycket framöver förutom att träna till tävlingen som är den 26:e.. En trött flat, är en lycklig flat!
 
Tog även bilder ifrån idag.
Och detta blev våran avslutning på denna dag. ↑
Tiden svischade förbi, men roligt har det varit. Maya har fått kvällsmat och ligger halvt död på golvet. Men jag ser att hon andas lugnt och blundar lite. Fort jag tittar på henne så kommer svansen igång. Goa tjej! :* 

Men nu ska jag faktist hämta lite glass, värma på lite hallon och mysa ner mig i soffan en stund. Älskling jobbar eftermiddag och jag är "själv" denna vecka. Skönt men ändå tråkigt! Ha en bra kväll på er. Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0