En skum bebis dröm

Jag måste berätta och skriva av mig lite.

 
Inatt hade jag en skum dröm. Eller skum och skum.. Jag drömde om att jag var gravid, som många andra är idag. Och jag var superlycklig. Jag tycker nästan alla i min ålder och äldre samt yngre får barn. Självklart vill jag ha barn, så sött med alla bebismagar som finns omkring en och sånt. Jag vill också ha! Men jag har inte bråttom. Jag vill leva livet en stund. Jag har sagt att jag vill ha dom "tre v:ena", ni vet - villa, volvo, vovve. Och dom har jag, nu fattas det bara ett fast jobb! Och det hoppas jag med kommer inom kort. Och den enda unge vi ska skaffa inom kort (rättare sagt till sommaren 2013) är en hårig liten grej på 4 ben, en svans och alltid glad.

Och jag har hittat en hobby, tävla lydnad med Maya. Sen ska jag ta jägarexamen snart, och sen får vi se vad den lilla, nya krabaten tycker om ännu längre fram. Det återstår och ser. SEN så kan vi börja tänka på en 2bent liten goding eller något. Tänka sa jag ;) Men skulle det hända något tidigare så är det som det är, jag/vi skulle behålla det. Men helst så väntar vi ett tag till! Så skydda er som inte vill ha några oväntade överaskningar! :)
Haha, nej nu får jag sluta stri och hoppas på att kaffet är klart..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0